Boldognak lenni bizony jó

Szeretek néha gondolkozni az idő kérdésével. Néha egy-egy óra sehogy sem akar eltelni, most pedig észrevettem, hogy a legutóbbi írásom óta újra eltelt minimum pár hét. Íme hát egy feljegyzés magamnak arról, hogyan is teltek az elmúlt napok.

Már több mint 2 hónapja dolgozom Pesten ennél a cégnél, ahol vagyok és megkaptam az első visszajelzésem. Nem kevesebb, mint 100%-ot kaptam az első elemzésemen egy hónap után. Elvileg ilyen még nem volt, ami azt is mutatja, hogy talán tényleg gyorsan tanulok.

A munka mellett igyekszem közösségben lenni, azokban dolgozni, és szentelni időt kellemes beszélgetésekre, amik feltöltenek és segítenek indokot adni arra, hogy reggelente jókedvűen keljek fel és induljak el bárhova is.

Volt szerencsém egy nemzetközi vitaesten találkozni és meghallgatni hozzáértő és érdeklődő résztvevőket azzal kapcsolatban, hogy EU szkeptikusak-e a magyar fiatalok. Az, hogy én látom-e a pozitívumait, és hiszek-e benne nem kérdés. Szerencsére nem csak az én véleményem számít.

Emellett eltöltöttem egy hétvégét Rékával, volt szerencsém együtt reggelizni Mariettával, teázni Nándival, fociztam egy nagyon jót, söröztem és beszélgettem Peti barátommal és ma a budapesti új nemzedék közösségi terébe tértem be.

A boldogság csak döntés kérdése. Jelenleg úgy érzem jó döntéseket hozok.
A visszajelzések is ezt mutatják a tegnap cikk után (:

Leave a Reply

