Ca va? Ja, alles in orde

Niemand zei dat het onmogelijk was, dus heb ik dat gedaan.

Nu voel ik gewoon zo. Deze week toonde mij dat ik niet kan stoppen. Als het elven een citrone geeft dan moet je maar limonade maken. Anders kan je de druk niet dragen. Normal gezien zijn deze maar zinnen dat zeggen niets, want wij gebruiken het te veel.

Dus laat maar de positive gebeurtenissen verzamelen:
– Deze week twee keer 4.5 km ben ik gelopen
– Een keer heb gevoetbalt
– Deze is mijn twede post op mijn blog en ik ben ook met de 100 blije dagen verdergegaan
– Van mijn jobs heb genieten
– Nieuwe redens heb gekregen
– Naar twee musiken van Belgie heb geluisterd. Een van Charis en een van Mitch.
Ik miss hem nu. Allebei de glimlachen dat ze hebben.

Heb ik dan iets anders nodig om blij te zijn?

# 100 blije dagen # Dag 5.

 

Leave a Reply

