Shape of you

Az elmúlt hetek jól teltek. Kezdek egyre jobban, és jobban magamra találni, ami nem elsősorban magam miatt, de a felelősségvállalásaim miatt is nagyon pozitív. 

Elkezdtem komolyan foglalkozni úgy a szervezeti munkával, mint a saját városomban történő folyamatokkal. Legalábbis én így érzem

Hosszú idő telt azóta, hogy hazajöttem. Nemrég volt az évfordulója Belgiumba való utazásomnak, úgy ahogy az ifjúsági bálnak is. 

Boldog vagyok, hogy itthon lehetek. Kezdem igazán értékelni ennek a szépségét. Például olyan kellemeset táncolhattam egy fiatal számomra igen kedves lánnyal amilyet nem is reméltem, hogy átélhetek újra. 

A cím is utal a megélt pillanat szépségére. Boldognak lenni talán csak egy elhatározás. Talán kezdek jó döntéseket hozni. Ezt majd az idő igazolja (:

Leave a Reply

